Yeni Yıl Sosyal Medya Kampanlarınız İçin 7 İpucu

1.Profilinizi ve kapak resminizi güncelleyin

Sosyal medya profillerinizin ilk izlenimi, kaç kişinin geri döneceğine karar verir. Bu ilk karşılaşma, devamlı bir izlenim bırakacak şekilde tasarlanmalıdır.

Kapak resminizi ve profil fotoğrafınızı yeni yıl ruhuna uyacak şekilde değiştirin. Tabii ki, bu yeni yıl kutlamaları için tamamen eğimli olmamalı, ancak marka değerinizi grafiklerinizden yaydığınızdan emin olmalısınız. Birçok kişi, sosyal medya kanalınızı, kapak veya profil resminizi beğendiklerinde görmeye teşvik edilir.

Dijital görünümünüzü ve hislerinizi değiştirmeye başlamadan önce yeni yıl sosyal medya kampanyanızı planlayın. Bazı ürün ve hizmetleri tanıtmak isteyip istemediğinize karar verin veya yeni yıl tanıtım tekliflerini vurgulayın. Bu bilgiyi görüntülemek için basit ama çekici tasarımlar kullanın.

İpucu: Çabalarınızı bir sosyal medya kanalıyla sınırlandırmayın. Bugün, kullanıcıların yaklaşık 8 sosyal medya hesabı var. Bu nedenle, Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter vb. Tüm sosyal medya kanallarını kullanın.

2. Yeni yıl icin müşterilerinize farklı teklifler sunun

Küçük işletmeler için, yılın son iki ayı olan tatil döneminde, toplamda % 20-30’luk satışlar elde edilir. Bu aynı zamanda, birçok perakendecinin bu aylarda daha fazla kullanıcıyı çekmek için özel teklifler oluşturmasının nedeni de budur.

Bir günlük teklif, yeni yıl anlaşması, bir tane satın alma gibi sosyal medya mesajları ve% 70’inin nakit ödeme teklifleri her zaman kullanıcı ilgisini çekme eğilimindedir.

Öncelikle, yeni yıl sosyal medya kampanyası teklifinize karar verin – bir indirim yapıp yapamayacağınızı, bir teklif ya da özel hediye kuponları satın alın. Buna karar verdikten sonra, bilgiyi almak için iyi grafikler kullanabilirsiniz.

İpucu: Birçok çevrimiçi işletme, daha fazla müşteri çekmek için yalnızca ücretsiz gönderim kullanır. Sipariş tutarından bağımsız olarak, kullanıcılarınızın herhangi bir kargo ücreti olmadan ürün satın almalarına izin verin.

3.Yeni yıl neşesini paylaşın

Tatil mevsimleri mutlu zamanlar. Bu mutluluğu ve duyguyu markanıza bağlayabilirsiniz. Tabii ki, teklifler yeni yıl sosyal medya kampanyanızda kendi konumlarına sahiptir, ancak tatil sevinci yaymak da şarttır.

Son zamanlardaki bir eğilim, kullanıcı katılımı için bir dizi soru yayınlamaktır. Örneğin, kullanıcılara yeni yıl’in en iyisi olan şeyi sormak: yiyecek, hediye veya dekorasyon?

Bu, tatil sezonunda bizi en iyi parçalardan biri yiyecek hazırladığını hatırlatır. Benzersiz yiyecek fikirlerinin kısa bir videosunu paylaşın.

4.Bir kampanya başlatın

Yeni yıl Tatillerinde yeni kullanıcıları karşılamanın klasik yollarından biri yarışmalar. Hepimiz hediye, ödül oyunları ve eglencelerini biliyoruz.

Bir içerik hazırlayın ve kitlenize karşılık bir şeyler verin.

Örneğin, kitlenizden bazı tatil inceliklerini pişirmelerini ve sizinle bir video paylaşmalarını isteyin. Bu video da kişisel profillerinde de paylaşılmalıdır. En iyi ve en yaratıcı tarif, tatil hediye sepetini kazanacaktır.

Tüm yemek severler yeni yıl sosyal medya kampanyanızı kontrol edecek, bir tarifi paylaşacak ve hatta size bir konuşma verecektir. Bu yemek severler, aynı zamanda sosyal yardımlarınızı artırmanıza yardımcı olacak yiyecek blogcularını da içerebilir.

Yine de, aklınızda bulundurmanız gereken bir şey, çekici, anlaşılabilir grafikler hazırlamak ve akılda kalıcı içerikle teklifi vurgulamaktır. Bu gönderi, mümkün olduğunca fazla erişim sağlamak için ücretli tanıtımlarınızın bir parçası olmalıdır.

5.Hediyelerinizin degerli oldugunu vurgulayın

Yeni yıl sosyal medya kampanyalarının amacı, kullanıcı erişimini artırmak ve katılımı arttırmak olduğundan, hediyeye layık ürünlerinizi öne çıkarmanız gerekir.

Örneğin, insanların tatil sezonu boyunca bir hesap makinesi satın alma olasılığı daha düşüktür. Ancak, kişiselleştirilmiş bir tatil mesajı ile mutlaka sevimli defterler satın alabilirler. Bu defter kalemlerle eşleştirildiğinde bir yazara hediye edilebilir.

Buradaki fikir, yeni yıl hediyeleri olarak kullanılabilecek ürünleri vurgulamaktır. Kullanıcılara, bu ürünlerin tatil sezonunda nasıl hediye edilebileceğini veya kullanılabileceğini açıklayan kısa videolar oluşturabilirsiniz.

6.Eglenceli sosyal videolar oluşturun

Video pazarlamasının daha güçlü olmasının arkasındaki bilimsel gerçek, okuduğumuzdan daha sık gördüğümüz şeyleri hatırlamamızdır. yeni yıl sosyal medya kampanyanızdaki görseller duygusal bir bağ oluşturabilir ve mevcut müşterilerinizle bağlantınızı güçlendirebilir.

7.Bir hediye rehberi hazırlayın

Yeni yıl da hediye kaygısı gerçektir. Pek çok insan, arkadaşlara ve aile üyelerine hediye vermeye karar veremeyecek kadar kararsızdır. Bu nedenle, sadece bir hediye rehberi paylaşarak yüklerini azaltabilirsiniz.

Bu kılavuz çeşitli şekillerde oluşturulabilir – bir e-kitabı, Cuma gününe kadar olan kısa mesajları yeni yıl ya da bir blog gönderisini paylaşabilirsiniz.

İpucu: Neyin armağan edilebileceğini paylaşmak yerine, birisine neden hediye edilebileceğini paylaşın.

Örneğin annen ya da büyükannen için rahat yün çoraplar. İnsanların bu ürünü neden satın alabildiğini, kimler için ve ne fark yaratacağını açıklayın.

Bu, kitlenizin hizmetleriniz veya ürünlerinizle daha iyi bağlantı kurmasına yardımcı olur.
[Toplam:0    Ortalama:0/5]