Sosyal medya pazarlama araçları

Sosyal Medya Pazarlama Araçları – En iyi 20 Liste

En İyi Sosyal Medya Pazarlama ve Analiz Araçları

Sosyal Medya Pazarlama araçları (SMM), sosyal medya kampanyasında marka bilinirliliğini yaygınlaştırarak hedef kitleye ulaşmak için sosyal ağları bir platform olarak gören çeşitli tekniklerden oluşan bir internet pazarlama şeklidir.

Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Tumblr, Instagram gibi sosyal medya platformları, marka bilinirliliğini yaymak ya da belirli ürünleri farklı sosyal medya pazarlama kampanyaları yoluyla tanıtmak için çok sayıda fırsat sunmaktadır. Bu sosyal ağ web siteleri, sonuçların takip edilmesine yardımcı olan ve dolayısıyla sosyal medya pazarlama stratejilerini güçlü bir sosyal medya varlığı oluşturacak şekilde değiştiren bazı sosyal medya pazarlama araçları tarafından desteklenmektedir.

Dolayısıyla, bazı büyük Sosyal Medya Pazarlama (SMM) araçları hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz, işte sizin için 20 Adet En İyi Sosyal Medya Pazarlama Araçları listemiz:

Hızlı Menü

1# Buffer

2# Hootsuite

3# Facebook Reklam Yöneticisi

4# Google Analytics

5# Bitly

6# Social Mention

7# TweetDeck

8# ShortStack

#9 SocialOomph

#10 HowSociable

#11 ContactUs.com

#12 Mention.com

#13 Crowdfire

#14 ManageFlitter

#15 Canva

#16 Tweet Archivist

17# SalesForce

#18 Advanced Twitter Search

19# Pagemodo

20# Followerwonk

Sosyal Medya Pazarlama Araçları

1# Buffer

Sosyal medya pazarlama aracı buffer
Sosyal medya pazarlama aracı buffer

Buffer Nedir ; 3 büyük sosyal medya platformunda yayınları planlamaya yardımcı olan en yaygın kullanılan yazılım uygulamalarından biridir. Facebook, LinkedIn ve Twitter.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Buffer, sosyal medya sonuçlarını yönlendirmeye yardımcı olmak için markalar, işletmeler, ajanslar ve şahıslar tarafından güvenilen, sezgisel bir sosyal medya yönetim platformudur. Birden çok sosyal medya hesabını aynı anda yönetmeye yardımcı olur, içeriği web’deki herhangi bir yerden kısa bir zaman dilimi içerisinde planlayın.

 

2# Hootsuite

Sosyal medya pazarlama aracı hootsuite
Sosyal medya pazarlama aracı hootsuite

Hootsuite nedir ; 2008 yılında başlayan Hootsuite, kapsamlı bir sosyal medya içerik yayınlama aracıdır.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Hootsuite temel olarak e-posta ile ücretsiz raporlar almanıza, mesajları tek bir platformdan göndermeye, mesajların düzenlenmesine ve içeriklerinizin programlanmasına yardımcı olur.

Kullanabildiğiniz bazı sosyal ağlar ve uygulamalar;

Sosyal Ağlar

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Google+
  • Pinterest

Entegre Edilebilen Uygulamalar

  • Adobe Experience Manager
  • Review Trackers
  • Zapier
  • WeChat
  • Slack
  • Trello
  • Vanilla Forums

Diğer Büyük Markalar

  • Saleforce
  • CrowdAnalyzer
  • Dropbox
  • Zendesk
  • Marketo
  • Brandwatch
  • Mailchimp
  • Microsoft Dynamics
hootsuite nedir
hootsuite nedir

3# Facebook Reklam Yöneticisi

Sosyal medya pazarlama aracı Facebook reklam yöneticisi
Sosyal medya pazarlama aracı Facebook reklam yöneticisi
 

Facebook Reklam Yöneticisi nedir ; Dahili bir Facebook aracı olan Facebook  Reklam Yöneticisi , birden fazla Facebook Reklam Kampanyası yürüten biri için yararlıdır. Hedef kitleler oluşturmak için kullanılır ve kampanyanız için bir görüntü oluşturmak için harika bir araç olarak kabul edilir.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Bu araç, Adwords Editor gibi çalışır ve Facebook Reklam Kampanyalarını basitleştirir.

Burası, reklam kampanyası komut merkezinizdir.

Reklam Yöneticisi; Facebook, Instagram veya Audience Network’te reklam yayınlamak için başlangıç noktanızdır. Reklam Yöneticisi reklam oluşturmak, reklamların yayınlanma zamanını ve yerini yönetmek ve kampanyaların performansını takip etmek için hepsi bir arada çözüm sunan bir araçtır.

Facebook Reklam Yöneticisi, güçlü bir reklam yönetim aracı olmakla birlikte her deneyim seviyesinden reklamverenlere uygun olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, Reklam Yöneticisi mobil uygulamasıyla istediğiniz yerden kampanyalarınızı takip edebilir ve gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

facebook reklam yöneticisi
facebook reklam yöneticisi

4# Google Analytics

Sosyal medya pazarlama aracı Google Analytics
Sosyal medya pazarlama aracı Google Analytics

Google Analytics nedir; En yaygın kullanılan web sitesi istatistik hizmetlerinden biri olan ve temel sürümü ücretsiz olan Google Analytics, belirli bir ücrete tabi olmak şartıyla prim ödemektedir.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Bu yaygın kullanılan araç, web sitesinde sosyal medya trafiğinin ayrıntılı istatistiklerini oluşturmaya ve izlemenize yardımcı olur.

Google Analytics
Google Analytics

 

5# Bitly

sosyal medya pazarlama araci bitly
Sosyal medya pazarlama araci Bitly

Bitly nedir ; Temel olarak URL’leri kısaltmak için kullanılan bir araçtır.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Bu araç, özellikle sosyal ağ, e-posta, SMS gibi alanlarda büyük ölçüde kullanılmaktadır. Ayrıca, bu araç marka bilinirliğini artırmak ve pazarlama ölçütlerini takip etmek isteyen firmalara kurtarıcı niteliğinde bir araçtır.

6# Social Mention

Sosyal medya pazarlama aracı Social Mention
Sosyal medya pazarlama aracı Social Mention

Social Mention nedir; Popüler Sosyal Medya Pazarlama araçlarıından biri olan Social Mention, kullanıcının bir şirketin performansını, ürününü vb. şekilde sosyal medya üzerinde yapılmış olan paylaşımlarını bulmasını sağlayan ve analizini çıkaran gerçek zamanlı bir arama motorudur.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Sosyal Mention, verileri ayrıntılı olarak analiz eden ve 4 kategoriye ayrılan ücretsiz bir araçtır. Güç, Duygu, Tutku ve Erişim.

Social Mention
Social Mention

 

7# TweetDeck

Sosyal medya pazarlama araçları TweetDeck
Sosyal medya pazarlama araçları TweetDeck

TweetDeck nedir ; Bu araç, en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri olan Twitter’ın tam yönetimi için kullanılan bir sosyal medya yönetim panosudur.

Ortak kullanım alanları nelerdir? TweetDeck, temel olarak tweet’leri programlamak ve izlemek için kullanılan çok hesap eklenebilen etkileşimi takip edebileceğiniz kullanışlı bir araçtır.

 

8# ShortStack

Sosyal medya pazarlama araçları Short Stack
Sosyal medya pazarlama araçları ShortStack

ShortStack nedir ; Bir kampanya oluşturma aracıdır, Facebook, Instagram, Twitter ve Youtube gibi popüler platformlarla çalışır.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Bu araç, promosyon yarışmalarıı düzenleyerek liderlik oluşturmaya yardımcı olur, böylece gelirlerin artmasına destek olur.

short stack
ShortStack

 

#9 SocialOomph

Sosyal medya pazarlama aracı socialoomph
Sosyal medya pazarlama aracı socialoomph

SocialOomph nedir ; Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn, Tumblr, RSS beslemeleri, bloglar ve Plurk. Güncellemeleri kolayca programlar ve sosyal medya etkinliklerini mailinize gönderir,  takip edebilmenize olanak sağlar.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Zaman kazandıran bir araç olan SocialOomph, trafiği hızlandırmaya ve para akışını artırmaya yardımcı olmaktadır.

#10HowSociable

Sosyal medya pazarlama aracı Howsociable
Sosyal medya pazarlama aracı Howsociable

HowSociable Nedir ; Kullanıcının hem şirketin hem de rakibinin sosyal medya varlığını değerlendirmesini sağlayan son derece kullanışlı bir araçtır.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Bu aracı diğer sosyal medya pazarlama araçlarından ayıran çarpıcı özellik, farklı sosyal medya platformları için puanlar göstermesi ve böylece kullanıcının daha fazla gelişime ihtiyaç duyan sosyal medya platformlarına odaklanmasını sağlamasıdır.

 

#11ContactUs.com

Sosyal medya pazarlama aracı ContactUs.com
Sosyal medya pazarlama aracı ContactUs.com

ContactUs.com nedir ;Bu araç temelde Sosyal ağ sayfalarına iletişim formları ekleyen bir çevrimiçi iletişim kurma formu.Çevrimiçi olmanıza, markanızı oluşturmanıza, itibarınızı yönetmenize ve yeni işler oluşturmanıza yardımcı olacak kapsamlı bir dijital pazarlama hizmeti sunmaktadır.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? ContactUs.com, kullanıcının potansiyel müşteriler oluşturmasını ve uçtan uca anlaşmayı gerçekleştirmesini sağlar.

 

#12Mention.com

Sosyal medya pazarlama aracı mention.com
Sosyal medya pazarlama aracı mention.com
Mention.com nedir; Kullanıcının şirketi hakkında neler söylendiğini görmeyi sağlayan bir sosyal medya pazarlama aracıdır.
Ortak kullanım alanları nelerdir ? Bu araçlar çevrimiçi varlığınızı analiz etmeye ve hızlı bir şekilde yanıt vermeye yardımcı olur.

#13Crowdfire

Sosyal medya pazarlama araci Crowdfire
Sosyal medya pazarlama araci Crowdfire

Crowdfire nedir ; Kullanıcıların içeriği keşfetmesine, takvimlendirmesine ve tüm sosyal medya hesaplarını tek bir yerden yönetmesine yardımcı olur.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Doğru kişileri takip edin, aktif olmayan hesapları takibi bırakın, hayranlarınızla ve takipçilerinizle etkileşim kurun ve rakiplerinizin takipçilerini inceleyin.

#14 ManageFlitter

Sosyal medya pazarlama aracı ManageFlitter
Sosyal medya pazarlama aracı ManageFlitter

ManageFlitter nedir ; Birden çok twitter hesabını yönetmenizi kolaylaştırır.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Tüm Twitter hesaplarınızda kimlerin takip ettiğinizi kolayca sıralamanızı, filtrelemenizi ve yönetmenizi sağlar. Harika etkileşim araçlarıyla, bağlantı kurmak için alakalı kişileri bulur. Tweetleri programlayarak zamanlı göndermenize olanak tanır.

#15Canva

Sosyal medya pazarlama aracı Canva
Sosyal medya pazarlama aracı Canva

Canva nedir ; Sosyal ağlarda kullanabileceğiniz basıt günlük tasarımlar veya kapak fotoğrafları hazırlayabileceğiniz  bir grafik tasarım aracıdır.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Öncelikle, bu araç tasarım yaratmak için kullanılır. Facebook kapakları veya diğer sosyal ağlar, posterler, blog grafikleri, sunumlar, el ilanları vb. hızlı ve kolayca oluşturmanıza imkan sağlar.

Canva nedir
Canva nedir

 

#16 Tweet Archivist

Sosyal medya pazarlama aracı weet Archivist
Sosyal medya pazarlama aracı Tweet Archivist

Tweet Archivist nedir ; Bu şaşırtıcı araç, tweet’leri kaybolmadan önce kurtarmaya yardımcı olur. Tweetler neden kaybolur? Twitter bu şekilde tasarlanmıştır. Tweet Archivist bu tweetleri kaybolup gitmeden kaydeder. Daha açık söylemek gerekirse, Tweet Archivist’in atılan bütün tweetlere erişimi bulunmamaktadır. Fakat bir arşivi aktifleştirdiğiniz anda, o arşiv ile ilgili hiçbir tweeti kaçırmamanız garanti altına alınmış olur.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Kullanıcı Tweet Arşivcisi’ni etkinleştirdikten sonra, tweet’lerin kaçırılmayacağından emin olabilirsiniz. İşi daha da ilginçleştiren Tweet Archivist’in o arşiv üzerinde oluşturduğu analizlerdir. Her bir tweet arşivi için trendler ve davranışlarla ilgili içgörüler sunan 10 görsel oluşturmaktadır. 
Tweet Archivist nedir
Tweet Archivist nedir

 

17# SalesForce

Sosyal medya pazarlama araçları Sales Force
Sosyal medya pazarlama araçları Sales Force

Sales Force nedir ; Bu platform, kullanıcının tüm sosyal ağ dünyasında müşterileriyle konuşmaları kontrol etmesine yardımcı olur.  Müşterilerinizle satış, müşteri hizmetleri, pazarlama, topluluklar, uygulamalar, analizler ve daha pek çok şey arasında bağlantı kurmanıza olanak tanır ve müşterilerinizle aranızda daha sağlam ve kalıcı bir bağ olmasını sağlar.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Sales Force , kullanıcının 150 milyondan fazla siteden ve diğer kaynaklardan sonuç almasını sağlayan bir platformdur. Bloglar, forumlar, fotoğraflar ve video paylaşım siteleri vb.

Demo Videosu;

 

#18 Advanced Twitter Search

Sosyal medya pazarlama aracı Twitter Gelişmiş Arama
Sosyal medya pazarlama aracı Advenced Twitter Search  (Twitter Gelişmiş Arama)

Advenced Twitter Search nedir ; Gelişmiş Twitter Araması dahili bir Twitter aracıdır adındanda anlaşıldığı gibi twitter üzerinde gelişmiş aramalar yapmanıza olanak sağlar.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Dünya çapında gerçekleşen en son haberleri ve olayları daha hızlı bir şekilde bulmak için yardımcı olan son derece yararlı bir araçtır.

19# Pagemodo

Sosyal medya pazarlama aracı Pagemodo
Sosyal medya pazarlama aracı Pagemodo

Pagemodo nedir; Facebook uygulamalarını ve sayfalarınızı tasarlamak ve tanıtmak için kullanılan bir sosyal medya pazarlama aracıdır.

Ortak kullanım alanları nelerdir ? Bu araç, kullanıcıların reklamları sosyal kanallarda daha fazla müşteri getirecek ve bu şekilde kullanacak şekilde tasarlamasına yardımcı olarak sosyal medya pazarlaması sürecini basitleştirir.

20# Followerwonk

Sosyal medya pazarlama araçları Followerwonk
Sosyal medya pazarlama araçları Followerwonk

Followerwonk nedir ; Twitter’da aktif hedef kitlenizi bulmayı sağlayan bir sosyal medya pazarlama aracıdır.

Ortak kullanım alanları nelerdir? Son derece kullanışlı bir kaynak olan Followerwonk, binlerce kişi ve şirket tarafından sosyal analitik için kullanılıyor. Twitter analizi, sosyal grafik izleme, segment takipçileri vb. ihtiyaçlarınız için kullanabileceğiniz en popüler ve kullanışlı sosyal medya pazarlama araçları arasındadır.

Yukardaki sosyal medya pazarlama araçları arasında benim favorim hotsuite ‘dir .

Takipçi satın alma işlemide sosyal medya araçları listesine girebilir lakin şu an tam olarak mümkündür diyemeyiz 🙂 ancak bu hizmetlerdende yararlanarak sosyal medya hesaplarınızın aldığı etkileşimi ve bulunabilirliğini doğru kullanım şekilleriyle arttırmanız mümkündür ticari hesaplar için tavsiye ettiğim sosyal medya hizmetleri;

Instagram takipçi satın al ; takipcisatinalmak.com.tr/instagram-turk-takipci

Twitter takipçi satın al ; takipcisatinalmak.com.tr/twitter-turk-takipci

Facebook beğeni satın al ; takipcisatinalmak.com.tr/facebook-turk-begeni

Okuyucularımın önerilerini çok fazla önemsiyorum lütfen eksiğim, yanlışım veya listeye eklemediğim araç olduğunu düşünüyuorsanız yazımın altında yorum kısmından bizlerle paylaşın, bir dahaki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

[Toplam:1    Ortalama:5/5]