Instagram ticari amaçlı nasıl kullanılır ?

Instagram Ticari Amaçlı Nasıl Kullanılır – Pazarlama için Tam Rehber

Instagram ticari amaçlı nasıl kullanılır ? Instagram hikayelerindeki patlamadan, reklam fırsatlarının genişlemesine kadar şu an instagram ticari amaçlı kullanıcaklar için büyük bir fırsat, doğru değerlendirebilene.

İşletmeniz için instagram pazarlamalarından nasıl en iyi şekilde faydalanabilirsiniz ? Bu makalede içerik stratejisi oluşturmaktan, markanızı oluşturmaya ve sonuçlarınızı yükseltmeye kadar her şeyi kapsar.

İçindekiler

İşletmeler için bir instagram hesabı nasıl kurulur.

İşletmeniz için hedef belirleme.

Instagram içerik stratejisi oluşturma .

İşletmeniz için bir marka oluşturma.

Instagram içeriklerinde yaratıcı olma.

Instagram reklamlarıyla iş sonuçlarını arttırma.

Instagram Türk takipçi satın almak.

Instagram Ticari Amaçlı Nasıl Kullanılır ?

Maddeleri sıralamaya başlıyam instagram ticari amaçlı nasıl kullanılır ?  tam anlamıyla markalar ve işletmeler için rehber niteliğinde bir yazı hazırladık umarım beğenirsiniz.

1-İşletmeler için Instagram Hesabı Nasıl Kurulur

Sıfırdan bir instagarm hesabınız yok ise eğer google play’e girip (android için ) veya apple store’den (iphone’ler için) yada windows işlemcili telefonlar için windows phone store’den instagram yazarak telefonunuza uygulamasını indiriyoruz. Ben size hepsinin linkini veriyorum.

Apple Store Instagram indir

Google Play Store Instagram indir 

Windows Phone Store

Uygulama telefonunuza yüklendikten sonra açmak için simgesine dokunun ve instagram hesabınız yok ise kaydola dokunarak yeni bir instagram hesabı oluşturun. Kolay yoldan facebook hesabınızla kaydolmak için facebook ile giriş yapa dokunabilirsiniz. Acak hesabı oluşturduktan sonra iletişim bilgilerinizi eksiksiz ve güncel olarak doldurun hesabınız mail adresi ve telefon onaylı olsun . Kayıt işlemini tamamladıktan sonra ayarlar kısmından işletme profiline geçerek ilk aşamayı tamamlamış oluyorsunuz. İşletme profiline geçmeniz için bir facebook sayfası ile bağlamanız gerekicek daha önceden facebook sayfanız olduğunu varsayıyorum yoksa bir adet facebook işletme sayfası açtıktan sonra tekrar deneyin.

İşletmenizin instagram profilini optimize edip en iyi şekilde verim almanız için bazı ipuçları.

 

Kullanıcı Adı ve Biyografiniz

Kullanıcı adınız diğer sosyal medya hesaplarınızla (var ise eğer) aynı olmalıdır, bulunabilirliğiniz için bu son derece önemlidir.

Genel profilinizde görünen diğer bilgiler web siteniz (kampanyalarınızı veya son içerikleri ekleyerek güncelleyebilirsiniz.) ve kısa bir biyografinizdir.

İşletmenizin neyle ilgili olduğunu ve kullanıcıların Instagram profilinizden neler beklediğini açıklamak için biyografinizi kullanın.Ayrıca takipçilerin sizi daha rahat bulabileceği markanıza ait hashtagleride biyografinizde kullanabilirsiniz.

Instagram’ın biyografisini nasıl düzenleyeceğinizle ilgili talimatları burada bulabilirsiniz;  Instagram Talimatları

Profil Fotoğrafınız

Instagram profil fotoğrafınız muhtemelen işletmenizin logosu olmalıdır. Diğer sosyal medya profil fotoğraflarınızla eşleşmesi (Twitter,Facebook,Pinterest,Tumblr,LinkedIn) takipçilerinizin sizi bulması açısından daha kolay olacaktır markanızı anında tanımaları nedeniyle keşfedilebilirlik konusunda size yardımcı olacaktır.

İnsanları Takip Edin

İşletmenizin varlığını haberdar etmeniz için bir şekilde etkileşime girmeniz gerekmektedir, sektörünüzdeki diğer firmaları bulun ve bunların takipçilerini takip edin.

Instagram demografileri çok çeşitlidir, bu yüzden tam olarak hedeflemeye çalıştığınız kitleyi bildiğinizden emin olun. Sektörünüzdeki hashtag’leri arayın ve fotoğraflara yorum yaparak, bu tartışmalara katılan kişileri takip ederek varlığınızı farkettirin. Bunları yaptığınızda, Instagram’da ne kadar hızlı genişleyebileceğinize şaşıracaksınız.

Hesabınızı Tanıtın

Instagram profilinizi web sitenizde sosyal ağlar kısmında tanıtın, aynı zamanda arasıra yaptığınız paylaşımlar ile diğer sosyal medya hesaplarınızdada reklamanı yapın.

2-İşletmeniz İçin Hedef Belirleme

Tüm çabalarınız belirlediğiniz bir strateji üzerine olmalıdır, Instagram kullanarak ne elde etmeyi düşünüyorsunuz ? Kendinize hedefler belirleyin örneğin;

  • Marka bilinirliği arttırma
  • Ürün satışlarını arttırma
  • Web sitenize trafik çekme
  • Müşteri memnuniyeti
Neyi başarmaya çalışıyor olursanız olun, Instagram hedeflerinizin belirli, ölçülebilir, ulaşılabilir, alakalı ve zamanında olması gerekir ( kısaltacak olursak Akıllıca olmalı)

3-Instagram İçerik Stratejisi Oluşturma

Rastgele şekilde göze güzel gelen fotoğraflar atarak doğru etiketlerinde yardımıyla beğeni almak güzel anncak, güçlü bir topluluk oluşturmayı ve işletmeniz için gerçek sonuçları görmeyi bekliyorsanız Instagram için daha bilinçli bir pazarlama planına sahip olmanız gerekir. Stratejiniz dört önemli şeyi kapsamalıdır.

1-Ne Sıklıkla ve Ne Zaman Resim Paylaşılır.

Takipçilerinizi çok fazla yayın bombardımanına almayın, ancak çok fazla ara veripte kendinizide unutturmamalısınız, “ben bu hesabı neden takip etmiştim” dememeleri lazım. İşletmeniz için en verimli zamanı bulmak istiyorsanız farklı zaman aralıklarıyla gönderiler düzenleyin ve hangisinin ne kadar etkileşim aldığına bakarak kendinize bir zaman belirleyin.

2-İçerik Teması

Farklı içerik temaları arasında geçiş yapmak takipçileriniz için güzel bir deneyim olur, örneğin bir özel üniversite kurumu kampüs yaşamını, sınav stresini , eğlenceleri veya mezuniyet hikayelerini ana içerik olarak paylaşabilir. Sizlerde bunu kendi sektörünüze göre uyarlıyabilmelisiniz.

3-Stil Kuralları

Başlıklarınızda emoji kullanıyor musunuz? Markanızın izlediği dil bilgisel kurallar var mı? Nasıl hashtagler kullanıyorsunuz? Ne tür fotoğraflar gönderiyorsunuz? Her yazının uyması gereken görsel ipuçları var mı? Stil yönergeleriniz, markanızın kendisini farklı ve tutarlı hale getirdiği tüm yolları kapsamalıdır. Bir sonraki bölümde bu şeyleri nasıl tanımlayabileceğinizle ilgili ayrıntılara geçeceğiz.

4-Etkileşim Yönergeleri

Bu yönergeler, işletmenizin Instagram’daki diğer hesaplarla nasıl ve ne zaman etkileşime gireceğini, başkalarının fotoğraflarını beğenip yorumlarına ve kendi hesabınızdaki gelen yorumları ele almaya kadar ne zaman ve nasıl işlediğini kapsamalıdır. Profesyonel ipucu: Katılımınızı hiçbir şekilde otomatikleştirmeyin. Denedik ve çok iyi çalışmıyor.

4-İşletmeniz İçin Bir Marka Oluşturma

Instagram’da herşey görseller üzerine kurulu bu yüzden tutarlı, tanınabilinir bir marka kimliği oluşturmayı hedeflemelisiniz, bunu yapmanın bir kaç yolu var.

1-Görsellerde Tutarlılık Yaratın

WebDam şirketinin görsel bir sosyal medya raporunda ; Instagram’daki en iyi markaların %60’ının her resimde aynı filtreyi kullandığını tespit etmiş. Aynı filtreyi tekrar tekrar kullanarak takipçileriniz için markanızı tanımaları açısından görsel bir stil oluşturabilirsiniz .Amacınız instagram takipçilerinin paylaşımınızı görür görmez es geçmesini engellemek ve onlarla birer etklileşim kurmak olduğu için, fotoğraflarınız açık mesajlar vermeli ve kolay anlaşılır olmalı.

Örnek 33 Acres Brewing Company markasının instagram hesabını inceleyebilirsiniz. Beyaz filtre tonlarını genel olarak kullanmış ve çok soft bir marka stili oluşturmuşlar kendilerine.

Instagram görsel tutarlılık
Markanız için görsel tutarlılık oluşturun.

VSCOcam veya Enhance gibi mobil fotoğraf düzenleme uygulamaları, tarzınızı bulmanıza yardımcı olacak ek filtreler veya düzenleme seçenekleri sağlayabilir. Başka bir yerde düzenlenmiş veya filtrelenmiş fotoğrafları Instagram’da paylaşabilirsiniz.

2-Konunuzu Seçin

Görsel olarak, yayınlarınızın hangi içeriğe odaklanacağına karar vermeniz gerekir. Bazı durumlarda, içerik belli olacak: Bir giyim mağzası kıyafetleri gösterecek, yada restoran yemeklerinin fotoğraflarını yayınlayacak.

Yaşam tarzı içeriği yayınlamak için bir yaşam tarzı markası olmak zorunda değilsiniz. Hootsuite bir sosyal medya yönetim hizmetleridir, ancak resmi Instagram feed’lerinde personelin, köpeklerini ve ofislerinin fotoğraflarını ve videolarını yayınlarlar ve işi başarıyla yürütmektedirler.

3-Markanıza Ait Hashtag ( #etiket ) Oluşturun.

Son olarak, Instagram için stil oluşturmanızda popüler bir teknik olan markalı hashtag kullanmak . Bu, şirket adınızı hashtag olarak kullanmanız anlamına gelmez. Bu, markanızı somutlaştıran ve takipçileri bu resme uyan fotoğrafları paylaşmaya teşvik eden bir etiket oluşturmak olacaktır.

4-Kitlenize Sadık Kalın

İşletmeniz, yalnızca diğer markaların stratejisini taklit ederek Instagram’da başarılı olmaz. Starbucks veya Red Bull için çalışanlar mutlaka bir finansal kurum veya kar amacı gütmeyen bir kuruluş için çalışamaz. Kitlenize katılın ve ilgi alanlarına ve beklentilerine göre içerikler üretip paylaştığınızdan  emin olun. İşletmeniz için diğer sosyal ağlarda nelerin işe yaradığına, kitlelerinizin Instagram’da paylaştığı içeriğe ve rakiplerinizle veya benzer markalarla nasıl etkileşime girdiklerine bakın ve onlara istedikleri tarzda içerikler üretmeye çalışın.

5-Yaratıcı Instagram İçerikleri Paylaşın

Bir fotoğraf çekin ve bir filtre ekleyip yayınlayın tamam ? İlk zamanlarınız belki kabul edilebilirdi ancak artık çizgisi belli ve sürekli genişleyen bir takipçi kitlesine sahip bir markasınız, instagram şimdi işletmelerin farklı türde etkileşimli ve dikkat çekici içerikleri paylaşmaları için birçok fırsat sunuyor. Instagram içeriklerinizde daha yaratıcı olmanın bazı yolları.

1-Altyazıları İhmal Etmeyin

Instagram görsel açıdan kurulmuş ve onun üstüne inşaa edilmiş bir uygulama olabilir ancak her fotoğrafla birlikte altına altyazı eklemeyi unutmayın. Resminizin bir hikayesi olması için büyük bir fırsat, emojilerle komik hale getirebilir veya daha ilgi çekici yapabilirsiniz.

2-Fotoğraf veya Video Albümleri Oluşturun

Her albüm maksimum 10 içerik alıyor bu özellik işletmelerin hikayelerini anlatmaları için veya pazarlama stratejelerini takipçilerine sunmaları için büyük fırsat veriyor.

3-Instagram Hikaye Özelliği

Günlük 250 milyon kişiye Instagram hikaye gösteriliyor burası içinde çalışmalarınızı ihmal etmeyip dikey fotoğraf ve videolar hazırlayarak instagram hikaye özelliğinide kullanın.

4-Sponsorlu Reklam Verin

Markanızı Instagram topluluğuna sunarken sponsorlu reklamları kullanabilirsiniz işletmenizle ilgili diğer büyük hesapları veya sektörünüzle ilgili haber yapan hesapları ya da kişileri bularak onlardan işletmenizin reklamını yapması için teklif sunabilirsiniz.

6-Instagram Reklamlarıyla İş Veriminizi Arttırın

Sosyal medya reklamları yeni işletmeler oluşturmak için etkili bir araç olduğu kanıtlanmıştır ve Instagram reklamları bunların arasında favoridir. Amacınız marka bilinirliği oluşturmak, daha fazla web sitesi ziyareti yapmak veya mobil uygulamanızın indirme sayısını artırmak olsun, Instagram reklamlar büyük, katılımcı bir kitleye erişmenize yardımcı olabilir. Instagram’da reklam vermek nasıl yapılır ? Birdahaki makalemde detaylı bir rehber oluşturucam.

7-Instagram Türk Takipçi Satın Al

Instagram aktif Türk takipçi satın almak işletmeniz açısından organik şekilde ilerlemenize katkı sağlayacaktır burda dikkat etmeniz gereken söylediğim ilk maddeleri yapmadan takipçi satın almaya geçmek olacaktır. Önce vermiş olduğum ilk maddeleri tamamladıktan sonra hesap durumunuza göre Instagram Türk takipçi satın almak doğru bir adım olucaktır sizin için. Eğer söylediklerimi eksiksiz yerine getirdiğinizi düşünüyorsanız ve reklamlarlada hesabınızın tanıtımını yapmaya başladıysanız Instagram takipçi satın alma işlemini web sitemiz üzerinden shopier güvenli ödeme sistemi ile yapabilirsiniz. Instagram Türk takipçi satın al ; takipcisatinalmak.com.tr/instagram-turk-takipci

Instagram takipçi satın al
Instagram Türk takipçi satın al

Bu makalemizde size instagram ticari amaçlı nasıl kullanılır bunlardan bahsettik markalar ve işletmeler için a’dan z’ye hesap kurulumundan reklam vermeye kadar herşeyi sizlerle paylaştık eksik gördüğünüz veya merak ettiğiniz şeyler olursa makalemizin altında yorum olarak bize bildirebilirsiniz bir dahaki makalemde görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

[Toplam:1    Ortalama:5/5]